Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?
Na
każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy fakturę VAT. Na etapie
składania zamówienia (podawania danych odbiorcy) należy zaznaczyć opcję
'firma' i wpisać
numer NIP.
Czy sprawdzę zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty
kurierowi?
Jest możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera, po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru
paczki. W przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności - podstawa późniejszej reklamacji.
Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?
Informacje na stronach internetowych sklepu, zarówno
dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są codziennie uaktualniane. Tak więc wszystkie ceny
widoczne na naszych stronach są aktualne i ostateczne.
Chciałbym zapłacić przelewem za zamówiony towar, proszę o
podanie mi numeru konta, na które mam przelać należność.
Informacje o numerze konta wysyłane są w chwili, gdy zamówiony
towar jest przygotowany do wysyłki. Przesyłka zostanie wysłana gdy należność wpłynie na nasze
konto.
Bezpieczeństwo
Staramy
się, aby Klient realizujący zakupy w naszym sklepie miał gwarancję
bezpieczeństwa - zarówno w kwestii jakości towarów, jak i danych
osobowych.
Wykorzystujemy najnowocześniejsze mechanizmy ochrony
przekazywania i przechowywania danych osobowych, jakie są w tej chwili
dostępne.
Paczki wysyłamy, jak tylko należność za zamówienie jest zaksięgowana na naszym koncie.
Sprzedajemy
produkty wysokiej jakości. Dokładamy starań o wysoką jakość opisów
produktowych i udzielamy dokładnych informacji odnośnie naszej oferty..